Updates.
Assalamualaikum... selamat datang ke blog Capital N. rajin-rajin lah komen & silalah follow blog ini ok.. thank you =)

16 November, 2011

Seminar..Seminar..Seminar


salam...






hari khamis bersamaan 10.11.2011, opis mengadakan seminar, aku diberi tanggungjawab memastikan seminar berjalan dengan lancar, kul 11 aku dah keluar opis, mkn tengahhari dulu..yammm yammm...sedap yer....

kul 1 aku dh terpacak kat holidays inn glenmarie, mase tu belom ade orang yg mendaftar lagi, aku pon jalan2 dulu, tpi xde gambar pon tu yang sedihh tu....arghhhhh..

dalam pukul 1 lebih tu orang dah mula ramai, aku pon dh gelabah lah hehe, nak amik name sume tu, dapat jugak aku countdown ckit gelabah aku tu, hehe...then start la seminar tu dari pukul 2.30 sampai pukol 6.30 ptg...pukul 6.30 baru la seminar tu tamat, tapi kitaorng kene kemas barang2 dulu sampai licin, sampai xde habuk pon..(yer ker..tipu jgn percaya) :) pastu bole la g mkn-mkn, aku call husband aku ajak join makan skali bcoz, bos ajak..aku pon ape lagi call la, nasib husband aku nk datang kalo x nk datang pon xde hal la, (hehe ampun pa..)

okla banyak pulak aku membebel nie, ok2 si amanda dah memanggil mama die.... :p








Love: NFA =)

*Terima kasih kerana sudi membaca blog saya yang tidak seberapa ini*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...